O mnie

Moje zdjęcie
Jaka jest Katiuszka? Jestem zbieraniną fragmentów, których nie można poskładać w jedną,logiczną całość, ponieważ wykluczają się wzajemnie i stale się zmieniają. Ciekawią mnie ludzie i ich relacje ze światem.

poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Wspaniały weekend

Miniony tydzień przyniósł rozwiązanie dla naszych wątpliwości, w jakiejś tam części. Cóż nie wszystko można mieć od zaraz. Nadarzyła się jednak znakomita okazja by przyjemnie spędzić weekend i oczywiście skorzystaliśmy z tej okazji. Teściowa dostała wezwanie do sanatorium więc Małż zaproponował jej, że zawiezie ją do Kołobrzegu a my sami spędzimy przy okazji weekend nad morzem. W Kołobrzegu nie miałam zamiaru się zatrzymywać bo mam wielkie obrzydzenie do tłumów ludzi i braku miejsc parkingowych w pobliżu plaży. Podjechaliśmy do pobliskiego Grzybowa gdzie było całkiem uroczo. Pogoda dopisała więc weekend na plaży był udany i bardzo relaksacyjny.



1 komentarz:

  1. ech zanurzyć stopy w piasku na plaży i popatrzeć na polskie morze...
    właśnie takie chwile czynią nasze życie piekniejszym:)))

    OdpowiedzUsuń