O mnie

Moje zdjęcie
Jaka jest Katiuszka? Jestem zbieraniną fragmentów, których nie można poskładać w jedną,logiczną całość, ponieważ wykluczają się wzajemnie i stale się zmieniają. Ciekawią mnie ludzie i ich relacje ze światem.

piątek, 18 lutego 2011

Oto moja niespodzianka

Jeszcze jestem w trakcie pakowania naszej rodzinki na wyjazd do Świnoujścia. Godzina 5.00 rano wyjazd.
O tym fakcie wszyscy, którzy czytają mojego bloga już wiedzą a Ci, którzy oglądają moje filmiki na YT dzisiaj się dowiedzieli. Tak, tak moi mili Katiuszka założyła swój kanał na You Tube i gada do kamerki. Później tą paplaninę mogą inni zobaczyć na kanale MultiKatiuszka a to jest link do kanału www.youtube.com/user/MultiKatiuszka?feature=mhum . Wszystkich zainteresowanych moją osobą zapraszam do zobaczenia mnie na YT.
Prawdopodobnie będę pisała lub nadam jakąś relację ze Świnoujścia, więc jak macie ochotę to zaglądajcie do mnie. Do zobaczenia :)

2 komentarze:

  1. wariatka. pierwszy raz i pierwsza trema :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Alllllllllllleee czad :)To drugi blog, na którym trafiam na filmik, wcześniej podglądałam Baliannę na jej blogu książkowym... teraz i Ciebie Katiuszko będę wypatrywać :). Miło Cię widzieć na żywo.
    Szczęśliwej podróży!

    OdpowiedzUsuń